Õpetlik lugu pakendamisest

Hiljutine juhtum kriibitud velgedega on õpetlik mitmet moodi. Kõik Cargobusi saadetised on kindlustatud ning neid koheldakse ette nähtud hoolsusega. Suur osa veoahelast on kaetud videovalvega. Teenuste kirjelduste ja hindade juures soovitame "Pakend valige transpordikindel, lisage Saatja ja Saaja kontaktandmed ning vajadusel varustage pakk hoiatusmärkidega." Lisaks soovitame kõigile väärtuslikematele saadetistele juurde sõlmida varakindlustuse. Kui aga Saatja valib pakkematerjaliks kilekoti või loobub pakendist üldse, siis ei ole klienditeenindaja pädevuses sellele vastu vaielda. Ja kõigist ettevaatusabinõudest hoolimata tuleb ikka ette kahjujuhtumeid ning nende põhipõhjuseks on just ebapiisav pakend. 

Cargobus esindustest on võimalik osta pakkematerjale ning samuti pakkimisteenust. Tuletame aga meelde, et Saatja vastutab pakendi piisavuse ja sobivuse eest. Seda isegi juhul, kui klienditeenindaja aitab saadetist pakkida või teipida või müüb lisaks pakkematerjali. Klienditeenindaja ei tohi üldjuhul vastu võtta pakendamata saadetisi ning seega ta pakub välja vähemalt minimaalse võimaliku pakendi. Saatja tunneb oma kaupa ja teab selle eripärasid kõige paremini ning seega on tema otsustada, milline pakend on vajalik. Cargobus teeb edaspidigi oma parima, et anda pakendamise nõu või pakkuda pakkematerjale välja, aga vaid üheskoos nuputades ja tegutsedes saame viia juhtumite tekkimise võimaluse minimaalseks.

Tarbija24 lugu Saamatult kilekotti pakitud veljed jõudsid kliendini kriibitult  

Karte