Uus bränd
Pakume usaldusväärset pakiveoteenust varsti juba 30 aastat! Meie teenus areneb pidevalt ning oleme veendunud, et koos sellega peab arenema ka kaubamärk.
Nüüd on aeg viia Cargobus järgmisele tasemele. Meil on hea meel teatada, et Cargobusi bränd on saanud uue kuvandi. Uus identiteet loodi, et anda Cargobusile särav ja kaasaegne ilme.
Uus logo
Uue hingamise saanud ettevõte väärib dünaamilist ja kaasaegset logo. Mõistsime, et meie logo peab kandma rohkemat kui sentimentaalset väärtust.
Meie täiustatud logo on nüüd särav ja emotsionaalne, tugev ja energiline. Kasutame peamiselt jahedat sinist tooni, mis on usalduse tunnuseks. Logo sümboliseerib praokil või avatud pappkarpi/ümbrikku.
Leidsime õige logo kümnete erinevate variantide hulgast. Väljavalitu oli organistasioonisiseselt absoluutne lemmik!
Uus koduleht
Cargobusil on nüüd uus koduleht. Meil on põhjust selle üle uhke olla, sest uus on parem!
Kodulehe ülesehitamisel astusime sammu selles suunas, et olla maksimaalselt kasutajasõbralik, lihtne ja mugav. Uue kodulehe üheks peamiseks eesmärgiks on pakkuda lihtsat saatmis- ja jälgimissüsteemi, et paki sihtpunkti jõudmine oleks kõigest paari kliki kaugusel.
Oleme ehitanud kasutajasõbraliku administreerimiskeskkonna. Püsikliendiks registreerumine annab mitmeid lisavõimalusi: kulleri tellimine on kiirem, saad salvestada aadresseid kiirvalikusse, oled alati informeeritud soodus- ja eripakkumistest, omad ülevaadet tehtud tellimustest ning tasutud arvetest.
Uus koduleht ei tähenda, et nüüd on kõik valmis. Tulevikus arendame selle tehnoloogilisi võimalusi kindlasti edasi.
Uus sotsiaalmeedia
Lõpuks astusime kaasaegsesse digitaalsesse ajastusse. Jälgi meid FACEBOOKIS ja INSTAGRAMIS, kuhu postitame kõige värskemaid uudiseid meie tegemiste kohta.